הרגלים של מגשימים

ליווי עסקים ומנהלים לצמיחה והגדלת הרווחיות


לעיתים על מנת להגשים חלום, מטרה או שינוי מהותי בחיים צריך מישהו שילך לצדך ויאפשר לך לדלג מעל הקשיים שמגיעים בדרך.
זה מה שאנחנו עושים בתוכנית הליווי האישית למנהלים ועסקים.
יוצרים עבורך תוכנית המתאימה לך, במינון הנכון ובשילוב הכלים המתאימים על מנת לעזור לעסק שלך להגיע למטרות ולהישגים יוצאי דופן.

שיטה מובנת להשגת מטרות יוצאות דופן לעסק

בעבודה איתך נעבוד לפי השיטה שפיתחנו המשלבת את הפרקטי עם המנטלי.

בצד הפרקטי נרתום את הנסיון העצום של עמרי בתור יועץ עסקי שליווה מאות עסקים בתחומי שיווק, מכירות, אוטומציה, ניהול פיננסי וניהול.
בצד המנטלי נרתום את הנסיון הענק של נעם בתור מאמנת המובילה אנשים לדלג מעל המחסומים, החששות, האמונות שעוצרות אותם וחוסר מיקוד.

לשני הרבדים האלו אנחנו מוסיפים את הכלים שאנחנו מלמדים בסדנאות שלנו:
כלים ליצירת מציאות, אשר מאפשרים לדברים להגיע יותר בקלות, ולך להיות ממוקד במטרה לאורך זמן, דרך כל האתגרים.

כך התוצאות יכולות להגיע, כאשר כל הכוחות שבך ושבעסק ינותבו לאותו כיוון – מהכוחות של תת המודע, דרך ההיבט הרגשי, המחשבות, רמת האנרגיה שיש לך ועד הפעולות בשטח – שיהיו אפקטיביות ועוצמתיות הרבה יותר.

רוחניות פוגשת אסטרטגיה, ידע עסקי מתקדם, ופרקטיקה של עשייה מהירה

למה מנהלים ועסקים לא מגיעים לתוצאות שהם רוצים?
מתוך ליווי של מאות עסקים אנחנו יכולים להגיד שבדרך כלל הם נופלים באחד (או יותר) משלושת הסעיפים הבאים:

1. חוסר מיקוד
המנהל/בעל העסק מפוזר מידי ולא מכוון את עצמו (או את הצוות) למיקוד בעשייה שתעשה את ההבדל בעסק.

2. חוסר ידע
קיים חוסר ידע באחד או יותר מההיבטים העסקיים החיוניים להצלחה (שיווק, מכירות, ניהול שורת הרווח, ניהול, שירות לקוחות)

3. חזון, אמונות או פחדים שמונעים הצלחה
זה הקרחון הענק שמתחת לפני השטח.
עליו בדרך כלל לא מדברים אבל ההשפעה שלו היא הכי משמעותית.
הרבה מאוד פעמים חוסר ההצלחה נובע בעיקר ממה שקורה בראשו ובגופו של היזם.
ממה שהוא מאמין לגבי עצמו, לגבי העסק, הלקוחות, המדינה.
ממה שהוא מרגיש בגופו – כגון מהפחדים והחששות שמונעים ממנו לעשות את מה שחשוב וגורמים לו להתעסק בדברים שאינם חשובים.
מאי היכולת שלו (כי הוא לא התאמן על כך) להחזיק בראשו תמונת חזון של העסק שלו משגשג, ובמקומה יש תמונה של הקשיים שהוא חווה.

בואו נסתכל על שתי דוגמאות מופשטות על מנת להבין טוב יותר במה מדובר:
בעל עסק שרוצה להרוויח (בשורת הרווח, לא בשורת ההכנסה) סכום מסויים.
העסק שלו יכול לתת שירות למקסימום 20 לקוחות בחודש.
כאשר זה מגיע לעניין המחיר, בעל העסק מרגיש וחושש שאם הוא יגבה יותר ממה שהוא רגיל,
אף אחד לא יבוא אליו, וזה גם לא הוגן לקחת ״כל כך הרבה״.
בעל עסק כזה יכול במשך שנים להיות מלא בלקוחות אשר משלמים לו מעט מידי, ומשאירים אותו עם רווח נמוך מידי או בהפסד.
הוא כמעט אף פעם לא יגיע לבחון איך הוא מתגבר מעל מחסום התמחור שלו, איך הוא מביא לקוחות רווחיים ביותר, בסכום שישאיר לו את הרווח שהוא רוצה, איך הוא משפר את השירות כדי שהם ירצו לשלם לו את הסכומים האלו.
החשש או התחושה שלו שאסור לגבות יותר מ-X ש״ח, עלולים להשאיר אותו שם לנצח, או עד הפשיטת רגל או הייאוש שיגרום לו לסגור את העסק.


דוגמה נוספת:
בעלת עסק שרוצה לפתוח סדנאות לעשרות אנשים על השיטה שהיא פיתחה במשך שנים, אבל עמוק בתוכה יש לה חשש לעמוד לפני קהל, וחשש עוד יותר גדול לשמוע ביקורת שמכוונת אליה.
במקרה כזה, כאשר החששות הן מתחת לפני השטח, תת המודע שלה יגן עליה, הוא ימנע ממנה להגיע למצב בו היא צריכה לעמוד מול קהל ושבו היא חשופה לביקורת.

איך זה יראה בפועל?
בדרך כלל היא תדבר במשך שנים על כך שהיא רוצה לפתוח את העסק ולהתחיל סדנאות, תדבר על כך – מבלי לעשות כלום.
ביום אחד של אומץ היא תחליט שהיא הולכת על זה, אבל תת המודע ימשיך בשלו – ועל כל צעד קדימה היא תעשה שני צעדים אחורה.
למשל, במקום להזמין מכרים לסדנת פיילוט ראשונה שתתחיל בעוד חודש, וממפגש למפגש לגבש את התכנים.
היא תתחיל בכמה חודשים של ״כתיבת הסדנה״, אח״כ כמה חודשים של מיתוג, ואז חודשים של בניית אתר (כי בונה האתר ביקש לשלוח את כל החומרים לפני שהוא מקים את האתר).
שימו לב שבכל התקופה הזאת היא תוציא אלפי או עשרות אלפי שקלים, כל הזמן שלה יוקדש לכך, וההכנסות יעמדו על אפס.
זה בדרך כלל השלב שבו בעלי עסקים לוקחים הלוואות שאחר כך במשך שנים יושבים עליהם כמשקולת.

ותת המודע שלה? הוא בשלו, בכל אחד מהשלבים הוא ינסה לשכנע אותה לרדת מהרעיון.

היא תאבק בו, ותתעקש להמשיך, כשהכל יהיה מוכן היא תפרסם באתר שלה ובפייסבוק על מועד הסדנה הראשון, אבל בגלל שאף אחד לא מגיע לאתר שעומד שומם, ובפייסבוק הפעולה לא היתה אפקטיבית מספיק – הסדנה לא תתמלא, ו״בלי ברירה״ הרעיון לעסק החדש ירד לטמיון.
״לא היתה דרישה״. ״ניסיתי זה לא הצליח״. ״השוק לא מוכן לכך עדיין״.
רשימת הסיבות הכי ארוכה ומגוונת נוצרת כאשר אנחנו לא יודעים את הסיבה האמיתית…

זה קורה גם לאנשים הכי חכמים ומבריקים

שימו לב שכל שלושת הסעיפים האלו קוראים גם ליזמים, מנהלים ובעלי עסקים הכי חכמים ומוצלחים שפגשנו.
לכולנו יש נקודות תורפה שאיננו מודעים אליהם, את המקומות שבהם אנחנו לא יודעים מה שאנחנו לא יודעים, או את המקומות שבהם תת המודע והאוטומטים שלנו מנהלים אותנו מבלי שאנחנו שמים לב.

זאת הסיבה שהליווי שלנו כל כך אפקטיבי – כיועצים ומאמנים קל לנו לסרוק את העסק ואת הדברים שאת/ה מספר/ת לנו ולאתר בהם את אותם דברים שעוצרים אותך.
ואז על ידי מגוון הכלים איתם אנחנו עובדים לעזור לך להתגבר על כך ולדלג מהר מאוד מעל מחסומים שלפעמים עוצרים אנשים למשך שנים.

תוכנית ליווי המותאמת בדיוק לך

לאחר שיחת הכרות נרכיב עבורך תוכנית ליווי המתאימה לעסק שלך, לאופי וללוחות הזמנים עם תדירות פגישות הנכונה לך.

משך תוכנית הליווי היא בדרך כלל חצי שנה ומעלה, ותקבע ביחד איתך.

ליווי מקצועי לכל כך הרבה היבטים מקצועיים

אנחנו מגיעים עם ידע נרחב מאוד בשיווק אינטרנטי, במכירות, ביצירת אוטומציה ויעול תהליכים בעסק, וגם בגישה חדשה ליצירת דו״חות שיאפשרו לך להעלות את הרווחיות של העסק, ולהבין במבט אחד בדיוק איפה העסק נמצא ומה הרווחיות של כל מוצר.
בליווי האישי – כל הידע הזה עומד לרשותך וחוסך ממך ריצה בין מומחים שונים וחוסר תיאום בינהם.

מה אומרים הלקוחות הראשונים?

הי עמרי ונעם, התחלתי איתכם תהליך ליווי עסקי שתרם לי רבות בכל הרבדים.
כשרוצים לצמוח ולהתפתח שוכחים לפעמים שחובה להתמודד עם אמונות מגבילות ועם העבר שלנו שצץ ומטריד.
כדי להצליח ולשגשג לרוב עוברים מסע מרתק, ואני עשיתי זאת בעזרתכם ואתכם.
היה לי חזון, עשיתי עבודה, אבל נתקלתי בקשיים רבים בדרך.
אתם איתרתם את מקור הקושי, נתתם לי כלים מצויינים שנעזרתי בהם כדי להתקדם.
בהתחלה עשיתי בייבי סטפס ובהמשך כבר זרמתי.
השינוי החיובי לא אחר לבוא, הטיפים של עמרי היו ממש משמעותיים עבורי.
שמחתי ליישם, ללמוד, ואתם הייתם בגב שלי, נתתם את תחושת הבטחון, את העידוד, העזרה והתמיכה.העסק נמצא כבר במקום אחר, טוב יותר. גם אני השתניתי בדרך וכל זאת בעזרתכם, כי טיפלתי בכל המערכת והראיה שלכם הייתה רחבה, התמקדתם בעיקר, והיעדים היו ברורים.תודה על מסלול מפרה, מרתק, מוצלח, יעיל, ומדויק לי.
ממליצה בחום על הליווי שלכם, ביחד, כי לכל אחד מכם יש תרומה אדירה וחשובה.
תודה רבה לכם עם המון הערכה. תבורכו.

תמארי גולן, מונטריאול, קנדה

העבודה עם עמרי ונעם היא קודם כל מהנה ומעניינת שזה אחד הדברים הכי חשובים לי בעבודה אישית עם מאמנים. במסגרת האימון למדתי איך להשתמש ולהטמיע כלים ליצירת מציאות בחיי האישיים ובעסק. הכלים עזרו לי לפתח את העסק לכיוונים שרציתי וגם להגדיל את המחזור. על הדרך למדתי ונחשפתי לעוד המון דברים לא צפויים שתרמו לשינוי משמעותי בחיי.
אשמח להמליץ על העבודה עם הרגלים של מגשימים לבעלי עסקים שאפתנים שרוצים ללמוד ולהטמיע כלים חדשים ויעילים.

יפית מונק-דיוויס, בעלים
Your Business Development Team

קצת עלינו, האנשים שילוו אותך בדרך:

נעם בן עמי רווח

נעם בן עמי רווח

נעים להכיר, אני נעם בן עמי רווח – מלווה אנשים להגשמת חלומות.
מאמנת אישית, מנחת סדנאות משנת 2009, בעלים לשעבר של סטודיו לריקוד בתל אביב.
בוגרת בית הספר לאימון אישי ועסקי Emotion.
מלווה אנשים בתהליכי אימון ויצירת מציאות. בתהליכים אותם אני מעבירה אני משלבת בין העולם האימוני וכלים ליצירת מציאות, אשר יחד עובדים בצורה מושלמת. אני מאד אוהבת אנשים ובעיקר ללוות אותם בתהליכים של הגשמה והתפתחות, לראות איך עם כיוונון מדויק וכלים פרקטיים, אנשים מגשימים חלומות קטנים וגדולים. מעבר להכשרתי כמאמנת למדתי גם פאנג שווי, תטא הילינג, אקסס בארס ואווטר. מבחינתי כל חלום ניתן להגשמה ואנחנו יוצרים לעצמנו את המציאות שלנו, לכן המוטו שלי הוא: אנחנו לא רק ברי מזל, אנו גם בוראי מזל!

עמרי רווח

עמרי רווח

עמרי הוא שותף מייסד ב״הרגלים של מגשימים״ מאז גיל 17 עמרי לומד וחוקר את תחום התודעה, לומד ועובד באופן תדיר עם כלים ליצירת מציאות, לצד התפתחות בעולם העסקים – בגיל 24 היה מנכ״ל דפי זהב קמבודיה, בגיל 30 הקים סוכנות שיווק אינטרנטית.

מבין הראשונים בארץ אשר למדו ולימדו כיצד לשווק באופן יעיל ונעים בפייסבוק, במסגרת עבודתו ליווה מאות עסקים לפריצת דרך שיווקית ו/או עסקית, ערך כנסים, השקות אינטרנטיות ועוד.
כיום, מלווה עסקים בשיווק והגדלת הרווחיות ומעביר סדנאות על יצירת קסמים בחיים.
לאחר שבעצמו הגשים בעזרת כלים אלה זוגיות, קריירה מצליחה, סכומי כסף, מגורים ועוד.

בין ההכשרות שעשה להבנת העולם הנסתר:
מאסטר אווטר, טתא הילינג, רייקי, סדנאות ארוכות של ויפאסנה, לימודי קבלה ועשרות ספרים בנושא.

נשמע טוב?
מלא/י את השאלון ונתקדם:


תגובות

דילוג לתוכן