פינת אנשים מעוררי הגשמה – ראיון עם עדי מאור סיסו

פינת אנשים מעוררי הגשמה – ראיון עם עדי מאור סיסו


איזה הרגלים יש לאנשים מצליחים?
מה הם עושים כשהם קמים בבוקר?
מה גורם להם להצליח ולהגיע למטרות שלהם באותו מקום שאנשים אחרים נכשלים.
בפינת ״אנשים מעוררי הגשמה״ נביא לכם ראיונות עם אנשים מעוררי השראה שיחשפו את ההרגלים שמובילים אותם להצלחה.
ונתחיל עם עדי מאור סיסו:

הכירו את עדי מאור סיסו

עדי מאור סיסו - אפקטיביתעדי מאור סיסו מאמנת לאפקטיביות והיי פרפורמנס.
אחרי ששירתה בהצטיינות כחובלת בחיל הים וראש מדור סימולטורים של החיל, השתחררה כדי להקים עסק עצמאי משלה.
כיזמת, פיתחה רעיון חדשני בזמנו של בית ספר לאיפור באינטרנט ומיזמים נוספים.
כשהפכה לאמא החליטה להקדיש את מרצה לתחום שנהיה נחוץ עם השנים – שינוי הרגלים, התנהלות אישית ואפקטיביות. בעיקר מתוך צורך אישי.
עדי נסעה לאורך השנים למגוון סמינרים בחו״ל כדי להתמקצע וללמוד את התחום ותחומים נוספים, מהמנטורים ואנשי המקצוע הטובים בעולם.
כולל הכשרת אימון ״High Performance״ מברנדון בושארד, מפתח השיטה.
כמו כן, עדי הינה מאסטר NLP ומשתמשת בידע מהתחום בתכנים ובהרצאות שלה.
היא לא מפסיקה ללמוד, לצרוך ספרים על בסיס קבוע, ולרענן את הידע בתחום.
בשנת 2016, יצא הספר שכתבה – ״אפקטיבית״ – שמרכז הרבה מהידע הזה.
ספר שנמכר בלמעלה מ-500 עותקים טרם יציאתו.

איזה הרגלים תמכו בהגשמות שלך?

האמת היא שכל העסק שלי והעשייה שלי, נולדו מתוך זה שהתחלתי באופן אישי לחקור את ההרגלים שלי.
בדקתי ועדיין בודקת כל הזמן מה אני יכולה לשנות, מה עובד לי, מה לא עובד לי וכו׳.

כמה דוגמאות לדברים שאני מקפידה עליהם ועוזרים לי להגשים את המטרות שלי:

1. שגרת בוקר – איך שאני מתחילה את היום, חד משמעית משפיע בצורה דרמטית על המשך היום. שגרת הבוקר יכולה להשתנות לאורך השנה, החודשים והתקופות. היא יכולה להיות 10 דק׳ שמאפשרים לי להתחיל את היום ברגל ימין, או שעה-שעה וחצי של הכנה יותר מעמיקה.
כיום זה אומר כוס מים על הבוקר כשאני מתעוררת.
לקום מהמיטה ודבר ראשון לאפס את המחשבות שלי. אני עושה את זה ע״י ברכת בוקר שתלויה לי ליד המיטה ומשתנה כל חודש, טקסט שאני קוראת ממחברת או מנטרות שמחזקות אותי.
אני אמשיך בתזוזה לגוף, לפחות מתיחות.
התארגנות שלי כדי שתהיה לי האנרגיה והאפשרות לעשות את זה בנחת. ואז יוצאת להתארגן ולארגן את שאר הבית, הילדים וכו׳. מכינה לי שייק ירוק (בחורף דייסת קוואקר), כארוחת בוקר.
אם יש לי זמן, אני אעשה איפוס על המשימות שלי, או לפחות מה הכי חשוב לי היום. אם לא, אז זה יקרה מיד כשאני מתחילה את יום העבודה שלי. ורק אז צוללת ליום.

הרגלים נוספים:
2. תכנון רבעוני וחודשי – אני תמיד מסתכלת קדימה לגזור את המטרות שלי ולראות שיש להן ביטוי על לוח השנה.

3. תכנון שבועי במוצ״ש – מה שלא ביומן לא קיים. כל דבר שחשוב לי, שאני רוצה שיקרה ואני לא רוצה שיתפספס, צריך להיות כתוב ביומן, ואם לא מתוזמן בדרך אחרת באפליקציה או תזכורת.

4. זמן משפחה – גם זמן משפחה מופיע ביומן – למשל דייט זוגי שבועי/ חודשי, דייטים עם הילדים – אלו דברים שחשובים לא פחות, ואני לא לוקחת כמובן מאליו שהם פשוט יקרו. כשאני רואה אותם מול העיניים ביומן, זה יקרה.

5. הפסקות – אני מודעת לשעון ואם צריך שמה טיימר, כדי לזכור לקום כל שעה מהכיסא, לעשות הפסקה, לרענן את הריכוז והאנרגיה שלי לאורך היום. אני בעצם מנהלת את האנרגיה שלי לאורך היום.

6. שינה – למדתי בדרך הקשה ששינה זה *לא* לחלשים. שינה זה למצליחים! כשאני מקפידה על שעות שינה (6-7) אני חדה יותר, עובדת מהר יותר, מרוצה מעצמי יותר, סבלנית לעצמי ולסובבים אותי ויכולה להתקדם בצורה צלולה יותר קדימה.

7. סביבה אנושית – אני באופן יזום דואגת להקיף את עצמי ולהיפגש עם אנשים מצליחים שעוזרים לי להגשים את החלומות והמטרות שלי. לפעמים זה בתשלום כמו פגישות עסקיות, סדנאות וכנסים. ולפעמים זו פגישת קפה חברית לפתח מערכות יחסים חדשות. המפגשים האלה קריטיים להצלחה ותמיד אני לוקחת משהו לעצמי מתוך הדברים שעולים שם.

8. בריאות – בשנה האחרונה במיוחד, שמתי דגש גדול על שיפור הרגלי הבריאות שלי. התזונה שלי, הספורט וכמות האימונים ותנועה שאני מכניסה לחיים שלי, ואני כל הזמן לומדת ומשתפרת. הסיבה המרכזית היא שכשאני לא עושה את זה, התוצאות שלי נפגעות. תזונה ותנועה הם הדלק שלי. וככל שהדלק שלי משובח יותר, התוצאות שלי משובחות יותר.
אני כמעט לא שותה קפה, בטח לא בבוקר, התפריט שלי מלא ירוקים ומזון מהצומח (לא רק), אני מתאמנת 2-4 פעמים בשבוע ואם לא בצורה מסודרת, אז אני זזה המון. זה בסיס קריטי להגשמה שאני לא בטוחה שהרבה אנשים עושים שם את ההקשר.

האם יש הרגלים נוספים שהיית רוצה לסגל לעצמך?

כמאמנת שבאה מעולה היי פרפורמנס, שאפתנית, וכזו שיודעת שיש תמיד עוד מה ללמוד ולהשתפר – לא משנה איזה הרגלים יש לי, אני יודעת בוודאות שיש לי את הרמה הבאה לעלות אליה.
באופן כללי נושא העקביות הוא נושא שלדעתי כל אחד צריך לשאול את עצמו במה הוא עקבי בחיים ובמה לא – ולעבוד על זה.
ועבורי זה אומר לדייק עוד את שגרת הבוקר שלי (כל הזמן), את התזונה שלי, ההתנהלות שלי עם כסף. האמת, אין תחום שלא הייתי נוגעת בו אם היתה לי האפשרות לשנות עוד ועוד הרגלים.
והאמת, זה בדיוק מה שאני עושה – לא מפסיקה לעבוד על עצמי (;

האם יש לך הרגלים שהיית רוצה לוותר עליהם?

לכל אדם אני מאמינה יש את הדברים האלה שהוא היה שמח להוריד להם את הווליום…
עבורי זה הרגל הביקורת העצמית כמשהו לא ממש הולך. זה בטוח לא כמו שהיה פעם, אבל אני מוצאת את עצמי לפעמים נופלת לשיחה פחות נעימה עם עצמי, ואין סיבה.

סיפור או תובנות נוספות שהיית רוצה לחלוק עם הקוראים שלנו?

בשמחה.
למשל המסגרת שיצרתי, בשיתוף איתך עמרי, לכתיבת הספר שלי – אפקטיבית.
בתחילת העבודה על הספר ניסיתי להתמודד עם הכתיבה שלו לבד. זה לא ממש הצליח לי…
אבל אז יצרנו מחוייבות חיצונית על ידי כך שקבענו פגישות לכתיבה משותפת, אחת לשבוע, זה יצר לי לי חלון זהב מוגדר וספציפי לעבוד על הספר ומוטיבציה לגרום לזה לקרות – רק אז באמת התחלתי לראות מומנטום.

ולפעמים, זה מה שנדרש – מחוייבות חיצונית, לאדם שאתם מעריכים, לשותף עסקי, למישהו שיצעד איתכם באותו כיוון לתקופה מסויימת ויעזור לכם לשמור על המסלול ולעבור דרך הקשיים עד שנגיע למטרה.

איך אפשר למצוא אותך וחומרים שלך?

למידע נוסף, גישה לפודקאסט, מאמרים ועוד – כדאי להיכנס עכשיו לאתר:
www.adimaorsiso.co.il

וספציפית בימים אלו יש הזדמנות להצטרף ולצפות בסדרה החדשה שלי
״הסודות של הנשים המצליחות בעולם״ פרטים כאן

 


תגובות

דילוג לתוכן