למה כל כך חשוב שנגשים את החלומות שלנו?

למה כל כך חשוב שנגשים את החלומות שלנו?


לפעמים זה יכול להרגיש שיש משהו אגואיסטי בלהגשים את החלומות שלנו.

אז למה כל כך חשוב ליקום שנגשים את החלומות שלנו?
למה שהוא בעצם יעזור לנו בכלל?
למה הזוגיות שלי חשובה, המצב הכלכלי שלי או הקריירה שלי?

אז שתדעו שליקום זה ממש, אבל ממש חשוב.
ברגע שאנחנו מתחילים להגשים את החלומות שלנו, אנחנו לומדים איך היקום עובד, אנחנו מתחילים לסמוך יותר על חוקי יצירת המציאות ומבינים שאנחנו אחראיים למציאות שאנחנו חווים.

אחרי שאנחנו מסדרים לעצמנו את החיים שאנחנו רוצים, זוגיות טובה, קריירה, כסף שיזרום, אנחנו מתפנים לחלומות גדולים יותר. חלומות שנוגעים לחייהם של אנשים אחרים.
אנחנו יכולים להעביר הלאה את הידע שלנו, אנחנו יכולים לעשות דברים הרבה יותר גדולים בעולם הזה, כי אנחנו גם חווים ומבינים שיש לנו כח והכלים עובדים, וגם מתפנה לנו אנרגיה ליצור דברים גדולים יותר.

כשאנחנו במקום הזה אנחנו יכולים להשפיע על יותר אנשים, להוות השראה, לתת כח, ללמד, ליצור מקומות עבודה לאנשים, לעזור לאחרים ליצור זוגיות, לעזור לאחרים ליצור כסף, וגם לעזור בתהליכי קבלה ושלום, להביא יותר אהבה וחמלה לעולם- וזאת משום שפינינו אנרגיה אצלנו לכך.

באופן טבעי כשהחלומות שלנו מתגשמים אנחנו מתחילים לחלום יותר בגדול, ורוצים לגעת בחייהם של יותר ויותר אנשים- ולכן הגשמת חלומות אישיים היא לא באמת אגואיסטית, היא שלב נהדר בדרך, שמאפשר לנו גדילה והתפתחות שמוביל אחר כך להעלאת התדר הקולקטיבי.

אנחנו נמצאים עכשיו במקום בו אנחנו רוצים להעביר את הידע על הגשמה לכמה שיותר אנשים על מנת שיוכלו להדהד הלאה את המתנה שלהם בעולם. להגביר שמחה ואהבה- על מנת שכמה שיותר אנשים יגשימו את החלומות האישיים שלהם, ואז יתעוררו לחלומות הגדולים יותר שמשפיעים על העולם לטובה.

אם אתם רוצים להצטרף אלינו בדרך ההגשמה, להבין איך זה עובד, ולהתחיל להשתמש בכלים הללו כבר עכשיו ליצירת החיים שאתם רוצים ולתת מעצמכם לטובת העולם שלנו- בואו לבלות איתנו בבוקר הגשמה ויצירת מציאות שאנחנו עורכים ביום שישי הקרוב, בתל אביב.

הפרטים המלאים כאן:
בוקר הגשמה ויצירת מציאות

*בתמונה, אנחנו מגשימים חלום בחופשת בייבי-מון בתאילנד, קצת לפני שרומי הצטרפה אלינו 

אנחנו מגשימים חלומות


תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן